Total de visualitzacions de pàgina:

divendres, 16 de setembre del 2011

Operació: ENTREGAR PROJECTE! {1ª etapa (30 d'Agost): Bixquert-Agres}

Hola amics! Ja han passat les vacances i tenim algunes entrades que anirem fent al llarg d'aquestos dies.La primera és aquesta: i canvie el mode de transportar-me, en compte de fer-ho corrents (o caminant) ho faig amb bici (que ja la tenia prou abandonada). Sense més històries comence:
El passat dimecres 31 de Setembre estava en Bixquert i al dia següent havia d'entregar el projecte de fi de carrera. No sé per què però feia temps que tenia pensat que havia d'anar a entregar-lo d'una manera diferent als demés. Volia començar el camí pel matí i passar per: Bellús, Gadasequies, Sempere, Benisuera, Alfarrasí, Montaverner, Bufali, El Palomar, Albaida i Agres. De tots aquestos sols vaig entrar en els 5 últims.

Així que vaig començar el camí desde Bixquert a les 4 de la vesprada (a la fresca, vaja) i vaig anar pel camí de la Cova Negra fins empalmar la carretera Nacional 340 a l'altura de Bellús. Desde ací la vaig continuar i vaig dixar arrere Gadasequies, Sempere i Benisuera. Continuant la carretera aplegue a Alfarrasí on sequisc sense parar.



1 km més avant em trobe a Montaverner, pare una estoneta


i encenc el GPS per a poder arrivar a Bufali per camins d'horta.



En aquest parc em lleve la samarreta i la clave en l'aigua per a refrescar-me.




Continue desde Bufali fins El Palomar on pare en una altra font per a refrescar-me i reprendre el camí fins a Albaida, de nou per la N-340.




Arribe a Albaida i munte tot el poble per l'Avinguda de la Fira i torne a empalmar la carretera, on aplegue a una redona i agafe una altra carretereta que no te ni ratlla al mig que torna a empalmar la ja antiga N-340 (desde fa poc, està l'autovia que passa per damunt i que ha fet a la nacional quasi inservible). Just abans de que s'acave agafe una pista forestal (per fi muntanya) per pujar fins la Casa el Clau (ja porte unes 3 hores damunt la bici i em fa mal el cul) on cride a mon pare i em diu que sóc un animal per estar allí ja. Em prenc un "xupito" de mel per agafar forces i afrontar algo millor el tram de muntanya que em queda fins el Montcabrer (on tenia pensat dormir però...).


Total, reprenc la marxa i comence a pujar per la pista poc a poc (de vegades baixe de la bici per a relaxar el cul i descansar les cames). Per la pista trobe una senda que munta a la Covalta (on evidentment, no munte) i continue. En alguna bifurcació em perc però torne arrere gràcies al GPS que em porta pel camí que prèviament li havia marcat. Pujant, pujant vaig descobrint la Mariola i Muro desde llocs on mai els havia contemplats abans. Un poc després comence a vore Agres també desde un lloc extrany per a mi. Poc a poc va amagant-se el sol i vaig pensant plans alternatius per a passar la nit, ja que tinc clar que és impossible dormir al Cim del Montcabrer. Continuant la pista comence a baixar sense parar fins a la carretera que va desde Muro a Bocairent. Un km després puje cap a dalt, ja en Agres, i continue pujant i pujant fins el bar de l'esglèsia, on em faig una cervessa fresca i ràpideta. Sincerament, m'haguera fet una altra però encara tenia que muntar més amunt i buscar un lloc per passar la nit. Vaig aplegar fins el monestir i continuant un caminet asfaltat vaig trobar un lloc especial per a deixar la bici, la motxilla i poder gitar-me còmodament. Així que BONA NIT!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada